sobota, 25 lutego 2017

zakładki, przekładki czy tagi ?

Pokazywałam Wam ostatnio mój bujo / organizer i planner w jednym. Bardzo lubię ten rodzaj organizowania sobie życia i pracy.
Kiedy zobaczyłam na blogu archistacja.pl kalendarze z geometrycznymi grafikami wiedziałam gdzie znajdą swoje miejsce. Iwona ma niesamowitą wyobraźnię i tworzy m.in. piękne plakaty. Każdy znajdzie u niej coś ciekawego do swojego wnętrza,
Kalendarz miał mieć wymiar A4 - ja wydrukowałam 2 na stronie i mam przekładki miesięczne w formacie A5 do mojego organizera.

Do wykonania zakładek użyłam tablicy do robienia pudełek WeR Memory Keepers i stempli z kolekcji stempel i reszta (nareszcie stemple z polskimi napisami ;) )

dla niecierpliwych widok końcowy:


a tu kolejne etapy pracy:


 tablica do pudełek WeR Memory Keepers



w zależności od żądanej długości zakładki ustalamy gdzie wykonać pierwsze "cięcie" - moje są bardzo krótkie bo mieści się na nich mała cyferka i początek zakładki zachodzi za koniec poprzedniej


żeby dokładnie wyciąć - przykładam wcześniejszą stronę  


długość zakładek wymierzam pionową linią boczną na tablicy


i zakładka gotowa



odcinam niepotrzebne elementy


pasek dwustronnej taśmy i gotowe:





teraz tylko stemple z numerami i GOTOWE!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz