poniedziałek, 13 lutego 2017

całe życie się człowiek uczy...

Ważne, żeby uczyć się od najlepszych.

Długo czekałam na taką okazję. Dokładnie od momentu kiedy zobaczyłam albumy wykonane przez koleżanki po warsztatach z Dorotą Kopeć.
Byłam zauroczona pomysłami, wykonaniem, doborem kolorów. Od tego czasu obserwuję bloga Doroty i wciąż nie wychodzę z podziwu ile ona ma pomysłów.

Na warsztatach początkiem lutego robiłyśmy kartki świąteczno - wiosenne. Było nas dosyć dużo, każda wykonywała kartki z przygotowanych, identycznych materiałów. Każda praca była inna, każda piękna. Nauka pod okiem Doroty to czysta przyjemność i na 100% skorzystam z następnej okazji, żeby się z nią spotkać.

A oto moje "dzieła":













1 komentarz:

  1. Wzruszenie odbiera mi mowę....
    To ja pięknie dziękuję! czytając takie słowa po warsztatach utwierdzam się tylko, że to co robię jest słuszne.
    Dziękuję z całego serca <3

    OdpowiedzUsuń