środa, 13 stycznia 2016

poświąteczne porządki

Końcówka roku była pracowita; jak zawsze. Tak bardzo spodobał mi się regał Ani z Projekt papier, że koniecznie chciałam wykorzystać jej pomysł.

Swój regał już jednak miałam zrobiony ale sezon kalendarzy adwentowych zbliżał się nieuchronnie. Postanowiłam więc zrobić kalendarz. A skoro córki dwie - kalendarze miały być dwa. I tu zaczęły się schody.

24 przegródki x 2 - to cała masa małych elementów do cięcia i klejenia. Gdybym miała 2 tygodnie urlopu - dałabym radę ;)

Na szczęście znalazłam PuzzlBox SnipArt.

Efekt końcowy tutaj, dla zainteresowanych kolejne etapy pracy poniżej. Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Praca nocą ma jednak swoje minusy :(








Kalendarze zgłaszam do ostatniego wyzwania Latarni Morskiej. W swojej pracy użyłam:


http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiejedycja-grudzien-2015/

bezbarwny-tusz-do-embossingu
metaliczny-tusz-pigmentowy-do-stempli-srebrny






a teraz po kolei:


składanie


wyklejanie pudełek

środek gotowy

po ułożeniu odpowiedniego "wzoru" z pudełek odrysowałam ich układ na pokrywce
- to będzie układ drzwiczek


teraz wyrysowałam mazakiem obrys cięć pozostawiając margines na taśmę dwustronną


cięcie


w czasie przecinania zostawiałam 1 mm nieprzecięte miejsca - one utrzymają prezenty w środku


a teraz najprzyjemniejsza część - ozdabianie ;)



kiedy góra jest gotowa można wypełnić pudełka prezentami i nakleić taśmę na brzegi pudełek

pokrywkę docisnęłam w miejscach gdzie była taśma, na brzegi nakleiłam szersze pasy


końcowe doklejanie i gotowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz