czwartek, 28 stycznia 2016

Dzień Babci

jak zwykle po czasie, bo czasu ostatnio jak na lekarstwo...
Prezent nawet zrobiony przed 21 stycznia, niestety nasza babcia czyli moja mama nie dojechała i nadal leżakuje u nas.

Nie jest to typowy czekoladownik bo i ja nie jestem typową scraperką. Lubię rzeczy praktyczne. Cóż, takie zboczenie ;)
Zrobiłam więc pudełko na czekoladę, moją ulubioną zresztą a jednocześnie na karteczki do notatek.
Zresztą popatrzcie sami :)








Zgłaszam moją pracę na wyzwanie a jak ... CZEKOLADOWE ;)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-4-goraca-czekolada.html

2 komentarze:

  1. świetne, praktyczne podejście do tematu, brawo za interpretację, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe pudełeczko:) I fajnie,że ma więcej niż jedno zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń