poniedziałek, 20 marca 2017

upcykling


Przetwarzanie to chleb powszedni wszystkich rękodzielników. Dostajemy materiały, które większości ludzi z niczym się nie kojarzą i tworzymy... Czasami przedmiot przemawia do nas i od razu wiemy czym się stanie; czasami długo milczy ;)

Kiedy przeczytałam temat najnowszego wyzwania BloomCraft wiedziałam, że muszę się zgłosić.

http://bloomcraft.pl/2017/03/06/wyzwanie-6-przed-i-po/#comments

Oto moje dwie propozycje - notes i regał.

Lubię dawać nowe szanse starym przedmiotom czy ich elementom. Zatrzymuję rękę tuż przed koszem na śmieci i myślę sobie, że to na pewno jeszcze się przyda. Tak było z tą piękną sprężyną. Tak, to oczywiście tylko kawałek plastiku bez wartości :D  ale z jej pomocą zrobiłam mini notesik dla małej dziewczynki, która uwielbia rysować, projektować i tworzyć. 

 składniki:
1. sprężyna z książeczki dla dzieci
2. kawałek tektury na okładkę
3. ścinki kartek
4. resztki papieru, naklejki


 wynik:






 

Drugi przykład to mój ukochany regał zrobiony ze zwykłego kartonowego pudełka. Karton ma niesamowicie grube ścianki - dzięki czemu regał nabrał "masy" a jest przy tym bardzo lekki ;)


całość skleiłam "magicznym" klejem i okleiłam papierem w deski.
Nie jest duży, ale wygodnie mieści najczęściej używane przydasie.



3 komentarze:

  1. To mi się podoba! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala szafka!Jak moge to podpatrze twoj pomysl!:) ;)

    OdpowiedzUsuń